nu har jag börjat mitt nya pysselår med att göra klart mina kakfat..

Liknande inlägg

1 kommentarer

Anonym

16 Apr 2013 12:47

Jag är lyclig ägare av rosa kakfatet med kopp upptill. Perfekt att servres kakor och chokladbitar på.Fint fatt yckte också mina galanta damkompisar, sist de var hemma här. En fisksoppelunch, bara trevligt i 4,5 timmar och en Indisk afton där vi lagade maten tillsammans.
Du måste lära mig att bli bloggerska,snälla ........... Vill lära mig lägga in bilder direkt från mobilen också!
Jag har gjort en rosen-stol! Dvs limmat c:a 200 st utklippta pappersrosor på en köksstol från mitt barndomshem. Himla klippande, men jättekul!! Ska lacka den 4-5 ggr, sedan är den sittsäker!
Ha det jättebra min goa Ebba och hälsa Crille. Kram farmor

Svar: är jätteglad för att du tycker om det hemmagjorda kakfatet!Vi ses imorgon farmor, då visar jag dig gärna hur man bloggar (men jag är verkligen ingen expert)
din rosenstol är superfin! vilken rolig idé, du är riktigt fyndig farmor :)
kram på dig farmor, från Ebba och Krille
Ebba Lejeby

Kommentera

Publiceras ej