Har inte skrivit på ett tag nu, men jag virkar o jobbar o står i!
 
Tyvärr har jag fått ge mig själv virkpaus för har väldigt ont i nacken vilket kan ge mig spänningshuvudvärk. Så istället vilar jag och läser tredje boken av divergent. superbra ;)

 
 
Innan virkpausen började jag med supersöta toarulle-uggla, den gröna ska också får ögon, öron, näbb och fötter, men det får jag göra näste vecka ;)
 
Mönstret är inspirerat av facebook-gruppen BrittasAmi, men jag har virkat på frihand :)
Ögonmönstret kommer från bloggen svartafåret (länk: http://svartahusets.blogspot.se/2014/03/monster-pa-virkad-uggla.html?m=1)
 
för att kunna använda ugglan på bästa sett tar man bort kartongen i mitten och drar upp pappret inifrån.
 
visst är de söta? (och superviktiga att ha!! :P)
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej