Tänk så underbar och fin hösten kan vara! 
Hösten tycker jag går så himla snabbt fram och det är alldeles för många grå dagar så man inte hinner njuta av de fina färgerna som finns.
 
Idag ska jag jobba på Ica mellan 15-22, så förmiddagen har jag njutit av det fina vädret och gått både runt trummen och sedan runt slottet!
 
På tal om Ica har jag nu inte många pass kvar, för igår fick jag veta att jag får jobba på Ljungby kommun som vikarierande kemiingenjör i 1,5 år :D så på tisdag nästa vecka ska jag dit och förhoppningsvis börjar jag dagen efter. Allt med jobbet gick väldigt fort då de hörde av sig förra måndagen, gick på intervju på torsdagen och sen fick jag att jag börja igår (måndag)!
 
det var 33 sökande och de valde MIG! :D
 
Så nu ser jag fram emot ett "riktigt jobb" som inte innebär jobb på kvällar och helger, utan jag jobbar samma tider som krille och det känns underbart. Det har varit tråkigt att vi har haft lite tvärtomschema nu ett tag, även ifall vi båda visste att det bara skulle vara under en kort period.
 
Det bästa är också att Ica har varit införstådda med att jag har studerat klart och vetat att jag sökt jobb, så det var inga problem med att ta bort lite tider från schemat. Är så glad att Ica satsade på mig ändå och ville att jag skulle jobba hos dom! Det gjorde att jag ändå har gått ganska mycket plus varje månad.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej